backgroundImage
počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 41
týden: 661
celkem: 170858
Tabulka velikostí

Poštovné

Zásilkovna - 65 Kč

Česká pošta - malý balíček (obálka) - 70 Kč

Česká pošta - malý balík vel.S (balík) - 99 Kč

Česká pošta - střední balík vel.M (balík) - 150 Kč

Dobírka + 40 Kč

Osobní odběr v Brně - v této chvíli není možný

nejprodávanější produkty
nejnovější produkty
Zimní boty sněhule
220,00 Kč
Papuče
149,00 Kč

Reklamační řád

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

 

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro Vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

 

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

 

  1. Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání (nesmí být prané, ani nesmí mít odtrženou visačku). Prosíme vracejte zboží v obalu, ve kterém Vám bylo dodáno (u oblečení ochranný sáček). Ke zboží přiložte průvodní dopis (může být napsaný rukou), kde uvedete, že vracíte zboží ve 14denní lhůtě, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz. Taktéž ke zboží přiložte originál dokladu o koupi (fakturu, paragon).
  2. Vracené zboží (s průvodním dopisem a dokladem o koupi) prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. Balíček s vráceným zbožím zašlete na níže uvedenou adresu. Zásilku nezasílejte na dobírku. V takovém případě nebude z naší strany převzata.
  4. Peníze za zboží vám zašleme na bankovní účet uvedený v průvodním dopise nejpozději do 30-ti dnů od doručení zboží na naši adresu.

 

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

 

www.detskybazarek.cz

Trstěnice 166

671 71  Trstěnice

 

 

 

Reklamace zboží

 

 

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů.

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
  2. Prodávajícím je společnost Světlana Matjuginová, se sídlem Trstěniceí 166, 671 71 Trstěnice; IČ 69578702, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka . Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
  3. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

2. Rozpor s kupní smlouvou.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

3. Záruční podmínky

  1. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
  2. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží (platí pouze pro nové zboží).
  3. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.
  4. Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
    • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
    • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
    • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
    • Vada vznikla neodborným zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
    • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
    • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
    • Zboží bylo poškozeno živly.

4. Práva plynoucí ze záruky

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

5. Vyřízení reklamace

  1. Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího.
  2. Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy.
  3. Pracovníci servisního střediska nebo naší provozovny po řádném vyřízení reklamace vyzvou kupujícího k převzetí opraveného zboží.
  4. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  5. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  6. O reklamaci prodávající rozhodně do 3 pracovních dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  7. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 01. ledna 2020. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).