X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

backgroundImage
počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 94
týden: 536
celkem: 62060
Tabulka velikostí

Poštovné

Česká pošta - malý balíček - 50 Kč

Česká pošta - větší balíček - 80 Kč

Spediční služba Geis - 99 Kč

Dobírka + 40 Kč

Osobní odběr v Brně - v této chvíli není možný

Reklamační řád

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

 

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro Vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

 

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

 

  1. Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání (nesmí být prané, ani nesmí mít odtrženou visačku). Prosíme vracejte zboží v obalu, ve kterém Vám bylo dodáno (u oblečení ochranný sáček). Ke zboží přiložte průvodní dopis (může být napsaný rukou), kde uvedete, že vracíte zboží ve 14denní lhůtě, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz. Taktéž ke zboží přiložte originál dokladu o koupi (fakturu, paragon).
  2. Vracené zboží (s průvodním dopisem a dokladem o koupi) prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. Balíček s vráceným zbožím zašlete na níže uvedenou adresu. Zásilku nezasílejte na dobírku. V takovém případě nebude z naší strany převzata.
  4. Peníze za zboží vám zašleme na bankovní účet uvedený v průvodním dopise nejpozději do 30-ti dnů od doručení zboží na naši adresu.

 

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

 

www.detskybazarek.cz

Nádražní 135

667 01  Židlochovice

 

 

 

Reklamace zboží

 

 

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů.

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
  2. Prodávajícím je společnost Světlana Matjuginová, se sídlem Nádražní 135, 667 01 Židlochovice; IČ 69578702, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka . Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
  3. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

2. Rozpor s kupní smlouvou.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

3. Záruční podmínky

  1. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
  2. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží (platí pouze pro nové zboží).
  3. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.
  4. Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
    • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
    • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
    • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
    • Vada vznikla neodborným zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
    • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
    • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
    • Zboží bylo poškozeno živly.

4. Práva plynoucí ze záruky

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

5. Vyřízení reklamace

  1. Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího.
  2. Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy.
  3. Pracovníci servisního střediska nebo naší provozovny po řádném vyřízení reklamace vyzvou kupujícího k převzetí opraveného zboží.
  4. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  5. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  6. O reklamaci prodávající rozhodně do 3 pracovních dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  7. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 01. ledna 2017. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.